Dział: PRASA

Dodano: Wrzesień 24, 2012

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Redakcja Bloomberg Businessweek Polska została zwolniona

"Bloomberg Businessweek Polska" debiutując we wrześniu 2011 pisał o kryzysie

Dziennikarze i redaktorzy pracujący dla dwutygodnika „Bloomberg Buisnessweek Polska” (Point Group Business Unit) otrzymali dziś wypowiedzenia. Tytuł zniknie z rynku - wynika z nieoficjalnych informacji "Presserwisu".

Według naszych ustaleń kilkuosobowy zespół „Bloomberg Buisnessweek Polska” usłyszał, że Point Group wyda jeszcze tylko jeden numer dwutygodnika. Informacji tych nie chciała komentować Anna Pawłowska-Pojawa, rzeczniczka prasowa Platformy Mediowej Point Group SA (należy do niej spółka Point Group Business Unit), ani David McQuaid, który jako szef warszawskiej redakcji Bloomberg News, pomagał centrali Bloomberga w monitorowaniu jakości dwutygodnika (jest on wydawany na licencji).
Polska edycja „Bloomberg Businessweek” debiutowała rok temu we wrześniu w nakładzie 50 tys. egz. Do dziś wydawca nie podał wyników sprzedaży pisma (zakładał sprzedaż na poziomie 20 tys. egz.). Mimo zapowiedzi nie przekształcił dwutygodnika w tygodnik.
Od 1 sierpnia br. naczelnym pisma jest Cezary Szymanek (poprzedni naczelny Michał Kobosko został szefem redakcji tygodnika „Wprost”, który należy do Platformy Mediowej Point Group SA).
We wrześniowym "Press" Cezary Szymanek mówił, że pracuje nad zmianą formuły dwutygodnika. "Będziemy pismem opiniotwórczym, miejscem wymiany poglądów i kreowania nowych myśli" - mówił Szymanek. (GK, RUT)

 

(24.09.2012)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.