Mimo mniejszej widowni "Kuba Wojewódzki" wygrywa z konkurencją
Program Kuby Wojewódzkiego przyciąga 1,5 mln widzów (fot. Piotr Król/Press)
Po pierwszych trzech odcinkach nowej edycji talk-show "Kuba Wojewódzki" przyciąga do TVN średnio 1,5 mln widzów – ok. 300 tys. mniej niż w tym okresie jesienią ub.r.
Program – emitowany od 4 września we wtorki o 22.30 – pozostaje jednak liderem swojego pasma, osiągając średnio 18,9 proc. udziału w rynku. Polsat ma w tym czasie 14,1 proc., TVP 2 – 13,6 proc., a TVP 1 – 5,0 proc.
Jeszcze lepiej "Kuba Wojewódzki" wypada w grupie komercyjnej (widzowie mający 16-49 lat), w której wybiera ten program 23,1 proc. osób mających w tym czasie włączone telewizory, podczas gdy udział Polsatu wynosi 15,3 proc., Dwójki - 9,9 proc., a Jedynki – 4,4 proc.
Rok temu talk-show otworzył jednak sezon z lepszymi wynikami: miał 21,8 proc. udziału wśród wszystkich widowni i 24,7 proc. w grupie komercyjnej.
Dane: Nielsen Audience Measurement. (RUT)
(20.09.2012)










