Dział: REKLAMA

Dodano: Wrzesień 14, 2012

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Monica Bellucci przez dwa lata będzie reklamować wodę Cisowianka Perlage

Monica Bellucci, włoska aktorka, podpisała dwuletni kontrakt ze spółką Polskie Zdroje i wystąpi w planowanej na wiosnę kampanii reklamowej wody Cisowianka Perlage.

O szczegółach telewizyjnej kampanii producent wody na razie nie informuje. Wiadomo tylko, że Polskie Zdroje same zajmują się produkcją i realizacją działań.
Spółka nie ujawnia wartości kontraktu z Bellucci. Zdaniem Marcina Kalkhoffa, autora bloga Branddoctor.pl, zaangażowanie gwiazdy takiej rangi do reklamy to wydatek rzędu kilkuset tysięcy dolarów. Producent zdecydował się na wykorzystanie wizerunku włoskiej aktorki, bo: - Monica Bellucci jest kobietą elegancką, z klasą i pasuje do wizerunku Perlage, marki premium - wyjaśnia Katarzyna Pióro, PR manager marki Cisowianka. - Wydaje mi się, że zaangażowanie Bellucci w kampanię wody ma sens, i to nie tylko dlatego, że to ładna, rozpoznawalna i zdrowa buzia. Wciąż mamy kompleks krajów zachodnich i dlatego zachodni celebryci sprawdzają się lepiej, niż rodzimi – mówi Marcin Kalkhoff, choć zauważa jednocześnie: - Gwiazda może przyćmić swoim wizerunkiem i sławą markę. Jednak jeśli wykorzystamy ją umiejętnie, podnosi prestiż marki - dodaje.
Cisowianka będzie kolejną marką reklamowaną przez włoską aktorkę, po m.in. Oriflame, Diorze, Dolce & Gabbana. W reklamach Cisowianki występowała wcześniej, w 2004 roku, Edyta Górniak. Gwiazdę międzynarodową zatrudnił natomiast, w 2003 roku, producent konkurencyjnej wody Arctic (była to modelka Cindy Crawford). (DR)

(14.09.2012)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter

PODOBNE ARTYKUŁY

Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.