W wakacje na Facebooku fanów zyskiwały strony sportowe
W sierpniu br. fan page największych polskich mediów wciąż zyskiwały na popularności – wynika z sierpniowego raportu "Fanpage Trends" firmy Sotrender.
Spośród tytułów prasowych na koniec sierpnia najwięcej fanów na Facebooku miała "Gazeta Wyborcza" - 98,5 tys. (1 proc. przyrostu względem lipca). Za nią były: "K MAG" - 78,6 tys. fanów (1 proc. wzrostu), Fakt.pl – 65,5 tys. fanów (11 proc. wzrostu). Duży wzrost (o 13 proc.) w sierpniu (podobnie jak i w lipcu) odnotował profil "Przeglądu Sportowego", który pod koniec miesiąca śledziło 48,8 tys. osób. To efekt zainteresowania relacjami z Igrzysk Olimpijskich w Londynie. - Pięć najpopularniejszych postów na temat olimpiady wygenerowało na stronie "Przeglądu Sportowego" blisko tysiąc udostępnień i ponad 30 tysięcy like'ów – zauważa Szymon Dawid Kukanow, założyciel agencji Cha Cha Communications.
W sierpniu fanów traciły popularne programy telewizyjne. Najpopopularniejszy na Facebooku "Tylko muzyka" Polsatu miał 479,6 tys. fanów - ponad 1,7 tys. mniej niż miesiąc wcześniej. "Przepis na życie" TVN miał 276 tys. fanów (spadek o 3 proc.), a serial "Usta usta" TVN – 189,2 tys. fanów (bez zmian).
Wśród stacji radiowych liderem jest Radio Eska – 727,3 tys. fanów (4 proc. wzrostu). Dalej są Eska Rock – 218,3 tys. fanów (2 proc. wzrostu) i RMF Maxxx – 184,7 tys. fanów (4 proc. więcej).
Zmian nie było wśród profili stacji telewizyjnych. Na pierwszej pozycji jest MTV Polska – 469 tys. fanów (5 proc. wzrostu), dalej są: VIVA Polska – 358,2 tys. fanów (6 proc. wzrostu) i 4fun.tv – 239,2 tys. fanów (7 proc. wzrostu).
Pełna wersja raportu znajduje się na Press.pl. (AT)
(12.09.2012)










