Dział: TELEWIZJA

Dodano: Wrzesień 10, 2012

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Czas reklamowy przy przyszłorocznym Super Bowl prawie wyprzedany

Stacja telewizyjna CBS podała, że sprzedała już ponad 90 proc. czasu reklamowego przy transmisji z przyszłorocznego meczu Super Bowl (finał ligi futbolu amerykańskiego).

Amerykańskie media branżowe podają, że średnia cena 30-sekundowego spotu reklamowego przy transmisji z przyszłorocznego Super Bowl oscyluje między 3,7 a 3,8 mln dol. Za spot przy ostatnim finale pokazywanym przez NBC płacono średnio 3,5 mln dol.
Najbliższy finał ligi NFL zostanie rozegrany 3 lutego w Nowym Orleanie. (LL)

(10.09.2012)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.