Dział: REKLAMA

Dodano: Wrzesień 06, 2012

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Z powodu strajku Lufthansa ogranicza reklamy

Niemieckie linie lotnicze Lufthansa zdecydowały się na zawieszenie lub ograniczenie znacznej części swoich kampanii reklamowych.

Rzecznik Lufthansy potwierdził wczoraj w wypowiedzi prasowej, że wstrzymana została emisja reklam w większości niemieckich i zagranicznych internetowych serwisów informacyjnych. Zrezygnowano także z części ogłoszeń prasowych i emisji spotów telewizyjnych w niemieckich stacjach informacyjnych N-TV i N24. Rzecznik tłumaczył, że Lufthansa nie chce, aby reklamy pojawiały się przy doniesieniach o strajku jej pracowników. (LL)
 

(06.09.2012)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.