Dział: REKLAMA

Dodano: Grudzień 14, 2005

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Bristol-Myers Squibb Polska zleca kampanię Ferveksu

Firma farmaceutyczna Bristol-Myers Squibb Polska w drodze konkursu ofert wybierze firmę, która przygotuję kampanią ATL marki Fervex.

Firma nie zdradza, które agencje zaprosiła do konkursu i nie informuje, czy jest wśród nich stale obsługująca Fervex agencja Ad Fabrika FCB. Zlecenie dotyczy kampanii ATL, która zostanie zrealizowana w pierwszym kwartale 2006 roku. Rozstrzygnięcie zaplanowano na początku przyszłego roku.

(MŁ, 14.12.2005)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.