Młodzi widzowie oglądają Disney Channel, Viva Polska i Comedy Central
Wśród widzów między 16. a 24. rokiem życia najpopularniejszymi kanałami tematycznymi są Disney Channel, Viva Polska i Comedy Central.
Jak wynika z danych za okres 1 lipca – 28 sierpnia br., młodzi widzowie najchętniej z kanałów tematycznych oglądają Disney Channel, którego udział w rynku, w porównaniu z tym okresem ub.r., spadł jednak z 2,33 proc. do 1,69 proc. Oglądalność Viva Polska w tym okresie i w tej grupie wiekowej zmniejszyła się z 2,12 proc. do 1,6 proc., a Comedy Central - z 1,79 proc. do 1,44 proc.
Udział Eski TV wyniósł 1,38 proc. (wzrost z 0,35 proc.), Kino Polska – 1,37 proc. (wzrost z 0,16 proc.), 4fun.tv – 1,33 proc. (wzrost z 0,98 proc.), Discovery Channel – 0,97 proc. (spadek z 1,51 proc.), MiniMini – 0,93 proc. (wzrost z 0,6 proc.), TVN Style – 0,9 proc. (wzrost z 0,64 proc.), a TLC – 0,88 proc. (wzrost z 0,85 proc.).
Dane: Nielsen Audience Measurement. Zestawienie nie obejmuje telewizji informacyjnych. (KOZ)
(31.08.2012)










