Zero Media kompletuje zespół  |  Prezes nadawcy poznańskiej Telewizji WTK  |  Akcja marketingowa #DrogieŚwięta pokazuje, że widać kryzys, ale w komunikacji PiS  |  Nowa praca byłego szefa TVP Polonia  |  Stacje z wigilijnymi koncertami kolęd  |  Lato z Radiem i Telewizją Polską  |  Oglądalność serialu "Czarna śmierć" w TVP 1  |  Biznes24 wprowadza zmiany  |  Eleven Sports  |  Widownia "Randki w ciemno" w Polsacie  |  Program Małgorzaty Rozenek-Majdan  |  Sweet.tv ma kolejne kanały FAST  |  Podcast Romana Czejarka "Heweliusz" na antenie  |  Grzegorz Nawacki ma więcej udziałów  |  Janusz Pindera wraca do zdrowia  |  Stanowski z największym zasięgiem  |  Wydawcy zwolnieni z obowiązku  |  Audioteka  |  SGGW szuka agencji  |  UNICEF Polska z kampanią  |  Netflix kupuje firmę tworzącą awatary  |  CBS News wycofuje reportaż o salwadorskim więzieniu z powodów politycznych  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 38 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Zero Media kompletuje zespół  |  Prezes nadawcy poznańskiej Telewizji WTK  |  Akcja marketingowa #DrogieŚwięta pokazuje, że widać kryzys, ale w komunikacji PiS  |  Nowa praca byłego szefa TVP Polonia  |  Stacje z wigilijnymi koncertami kolęd  |  Lato z Radiem i Telewizją Polską  |  Oglądalność serialu "Czarna śmierć" w TVP 1  |  Biznes24 wprowadza zmiany  |  Eleven Sports  |  Widownia "Randki w ciemno" w Polsacie  |  Program Małgorzaty Rozenek-Majdan  |  Sweet.tv ma kolejne kanały FAST  |  Podcast Romana Czejarka "Heweliusz" na antenie  |  Grzegorz Nawacki ma więcej udziałów  |  Janusz Pindera wraca do zdrowia  |  Stanowski z największym zasięgiem  |  Wydawcy zwolnieni z obowiązku  |  Audioteka  |  SGGW szuka agencji  |  UNICEF Polska z kampanią  |  Netflix kupuje firmę tworzącą awatary  |  CBS News wycofuje reportaż o salwadorskim więzieniu z powodów politycznych  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 38 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Zero Media kompletuje zespół  |  Prezes nadawcy poznańskiej Telewizji WTK  |  Akcja marketingowa #DrogieŚwięta pokazuje, że widać kryzys, ale w komunikacji PiS  |  Nowa praca byłego szefa TVP Polonia  |  Stacje z wigilijnymi koncertami kolęd  |  Lato z Radiem i Telewizją Polską  |  Oglądalność serialu "Czarna śmierć" w TVP 1  |  Biznes24 wprowadza zmiany  |  Eleven Sports  |  Widownia "Randki w ciemno" w Polsacie  |  Program Małgorzaty Rozenek-Majdan  |  Sweet.tv ma kolejne kanały FAST  |  Podcast Romana Czejarka "Heweliusz" na antenie  |  Grzegorz Nawacki ma więcej udziałów  |  Janusz Pindera wraca do zdrowia  |  Stanowski z największym zasięgiem  |  Wydawcy zwolnieni z obowiązku  |  Audioteka  |  SGGW szuka agencji  |  UNICEF Polska z kampanią  |  Netflix kupuje firmę tworzącą awatary  |  CBS News wycofuje reportaż o salwadorskim więzieniu z powodów politycznych  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 38 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: TELEWIZJA

Dodano: Sierpień 31, 2012

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

"Pytanie na śniadanie" z trzema parami i telewizją hybrydową

W jesiennej ramówce poranne pasmo Programu 2 Telewizji Polskiej będą na zmianę poprowadziły trzy pary prezenterskie. "Pytanie na śniadanie" zamierza też wykorzystywać telewizję hybrydową (HbbTV).

W poniedziałki i czwartki gospodarzami "Pytania na śniadanie" będą Anna Popek i Michał Olszański, we wtorki i piątki – Marzena Rogalska, Łukasz Nowicki, a w środy i soboty – Urszula Chincz (nowa w tym zespole, dotychczas prowadziła w tym paśmie kącik "Ula pedantula") i Tomasz Kammel. Nową osobą będzie też jesienią aktorka Izabella Miko, która w porannym paśmie Dwójki poprowadzi kącik poświęcony ogródkom warzywnym. Z poprzedniego grona prowadzących do "Pytania" nie wrócą: Agnieszka Szulim, Beata Sadowska, Hubert Urbański i Wojciech Jagielski.
Odświeżone "Pytanie na śniadanie" będzie w jesiennej ramówce podzielone na trzy bloki. W godz. 8-9 program skupi się na aktualnościach (w tej części znajdzie się "Kobiecy punkt widzenia" – rozmowy prowadzone na zmianę przez Hannę Lis i Ewę Wanat). Kolejna godzina będzie poświęcona poradnictwu (w tej części znajdzie się m.in. nowy kącik Daniela Wieleby o urządzaniu mieszkań). Natomiast o godz. 10 program poranny będzie promować Dwójkę. – "Pytanie na śniadanie" powinno się stać tubą promocyjną anteny i jej produkcji – mówi szefowa porannego pasma Patrycja Matuszewska.
Rozmowy prowadzone przez Alicję Resich-Modlińską, byłą kierowniczkę, a obecnie ambasadorkę "Pytania na śniadanie", znajdą się najprawdopodobniej w piątkowych wydaniach programu.
W jesiennej ramówce audycja śniadaniowa Dwójki wystartuje z nową czołówką. Od połowy września "Pytanie" będzie wykorzystywać telewizję hybrydową (HbbTV) – dzięki połączeniu z Internetem widzowie będą mogli np. sprawdzić przepisy na przygotowywane w studiu potrawy.

RUT

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter

PODOBNE ARTYKUŁY

Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.