Research.NK: znajomość QR kodów jest znikoma
31.08.2012, 00:30
Z danych działu badawczego Nk.pl wynika, że tylko 9,5 proc. osób, które dostrzegły QR kody, postanowiło je zeskanować.
Częściej QR kody zauważają mężczyźni - 14,2 proc. mężczyzn deklarowało skanowanie kodów, wśród kobiet było to tylko 4,4 proc.
Nk.pl wnioskuje, że QR kody to wciąż cenniejsze narzędzie dla marketerów niż dla konsumentów. "Jestem pewien, że era QR kodów już do nas nie dotrze. Technologia QR
przez kilka ostatnich lat nie jest w stanie wyjść poza środowisko geeków
technologicznych, powoli jest zastępowana przez bardziej rozwinięte
technologie" - uważa Łukasz Misiukanis, prezes zarządu Socializer SA.
Badanie zostało przeprowadzone na próbie 2874 osób w marcu br. (AT, PR)
(31.08.2012)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter










