Dział: INTERNET

Dodano: Sierpień 31, 2012

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Research.NK: znajomość QR kodów jest znikoma

Z danych działu badawczego Nk.pl wynika, że tylko 9,5 proc. osób, które dostrzegły QR kody, postanowiło je zeskanować.

Częściej QR kody zauważają mężczyźni - 14,2 proc. mężczyzn deklarowało skanowanie kodów, wśród kobiet było to tylko 4,4 proc.
Nk.pl wnioskuje, że QR kody to wciąż cenniejsze narzędzie dla marketerów niż dla konsumentów. "Jestem pewien, że era QR kodów już do nas nie dotrze. Technologia QR przez kilka ostatnich lat nie jest w stanie wyjść poza środowisko geeków technologicznych, powoli jest zastępowana przez bardziej rozwinięte technologie" - uważa Łukasz Misiukanis, prezes zarządu Socializer SA.
Badanie zostało przeprowadzone na próbie 2874 osób w marcu br. (AT, PR)

(31.08.2012)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter

PODOBNE ARTYKUŁY

Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.