Dział: TELEWIZJA

Dodano: Sierpień 31, 2012

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Polsat szacuje, że rynek reklamy telewizyjnej skurczy się w br. o 4 do 6 proc.

Przychody z reklamy i sponsoringu Telewizji Polsat w pierwszym półroczu br. spadły o 1,6 proc., w porównaniu z pierwszym półroczem ub.r.

Wczoraj Cyfrowy Polsat podał, że Telewizja Polsat uzyskała z reklam i sponsoringu w pierwszym półroczu br. 440 mln zł wobec 447 mln zł rok wcześniej. Według wyliczeń domu mediowego Starlink w tym czasie wydatki na reklamę i sponsoring w telewizji zmniejszyły się o 5,2 proc. – do 1,9 mld zł.
Z kolei w samym drugim kwartale br. Telewizja Polsat zanotowała rok do roku spadek o 10,1 proc. – do 236 mln zł, a cały rynek telewizyjny o 7,8 proc. – do 1 mld zł. – Szacujemy, że w tym roku rynek reklamy telewizyjnej spadnie między 4 a 6 procent – powiedział wczoraj dziennikarzom Maciej Stec, członek zarządu Telewizji Polsat. (KOZ)

(31.08.2012)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.