Polsat szacuje, że rynek reklamy telewizyjnej skurczy się w br. o 4 do 6 proc.
Przychody z reklamy i sponsoringu Telewizji Polsat w pierwszym półroczu br. spadły o 1,6 proc., w porównaniu z pierwszym półroczem ub.r.
Wczoraj Cyfrowy Polsat podał, że Telewizja Polsat uzyskała z reklam i sponsoringu w pierwszym półroczu br. 440 mln zł wobec 447 mln zł rok wcześniej. Według wyliczeń domu mediowego Starlink w tym czasie wydatki na reklamę i sponsoring w telewizji zmniejszyły się o 5,2 proc. – do 1,9 mld zł.
Z kolei w samym drugim kwartale br. Telewizja Polsat zanotowała rok do roku spadek o 10,1 proc. – do 236 mln zł, a cały rynek telewizyjny o 7,8 proc. – do 1 mld zł. – Szacujemy, że w tym roku rynek reklamy telewizyjnej spadnie między 4 a 6 procent – powiedział wczoraj dziennikarzom Maciej Stec, członek zarządu Telewizji Polsat. (KOZ)
(31.08.2012)










