Dział: REKLAMA

Dodano: Sierpień 29, 2012

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

FoodCare poszerza markę Frugo o żelki i promuje je na Facebooku

(Fot. facebook.com/frugowroc)

Firma FoodCare poszerza markę Frugo o żelki, które dziś zadebiutowały na rynku. Produkt na razie jest wspierany komunikacyjnie tylko na Facebooku.

Na początku FoodCare wprowadzi cztery warianty smakowe żelków będące odpowiednikami napojów Frugo: czarne, czerwone, zielone i pomarańczowe. Produkt będzie sprzedawany w opakowaniach po 100 g. - Na razie skupiamy się na budowaniu dystrybucji i będziemy ten produkt wspierać komunikacyjnie jedynie na Facebooku - mówi Krzysztof Beling, brand manager Frugo.

TW

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.