Dział: INTERNET

Dodano: Sierpień 23, 2012

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Facebook wprowadza w Polsce sponsorowane wyniki wyszukiwania

Serwis Facebook od dziś wprowadza w Polsce nową formę reklamy - sponsorowane wyniki wyszukiwania. To odpowiednik linków sponsorowanych Google.

Po wpisaniu danej frazy w okno wyszukiwania Facebooka w wynikach pojawi się sponsorowany rezultat, który będzie reklamą. Ta forma reklamy ma umożliwiać firmom dotarcie ze swoim komunikatem do określonego targetu. - Dla reklamodawców to atrakcyjna forma, pozwalająca powiązać z odpowiednimi markami strony na Facebooku, które swoją nazwą nie odnoszą się bezpośrednio do brandu - mówi Magdalena Górnicka, community manager w agencji FaceAddicted. Dodaje jednak, że sponsorowane wyniki wyszukiwania mogą początkowo wprowadzać w błąd użytkowników. - Wyszukując coś na Facebooku, zazwyczaj klikamy w wyniki, które wyświetlają się nam na domyślnym pasku, dopiero później przechodzimy do pełnych wyników. Nowa forma reklamy ułatwi z jednej strony dotarcie do marek, ale z drugiej strony użytkownik może nie zauważyć dopisku "sponsorowany" i przez to, nie do końca świadomie, wybierze fan page - mówi Górnicka.

 

TW

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.