Platforma Mediowa Point Group chce się pozbyć serwisów internetowych
(Fot. www.machina.pl)
Platforma Mediowa Point Group SA planuje pozbycie się kilkunastu serwisów internetowych. Do sprzedaży ma trafić m.in. Machina.pl i Sport24.pl. Wydawca chce rozwijać Wprost.pl.
Jak tłumaczy w komunikacie Michał Lisiecki, prezes zarządu PMPG SA, "utrzymanie kilkunastu niszowych wyspecjalizowanych serwisów z punktu widzenia spółki nie ma biznesowego uzasadnienia". Wydawca chce skupić się na tworzeniu mediów opiniotwórczych, społeczno-politycznych i biznesowych.
Oprócz Machina.pl (portal ma być sprzedany wraz z całym brandem "Machiny") i Sport24.pl na sprzedaż trafią serwisy związane z zamkniętym w ub.r. magazynem "?Dlaczego", m.in.: Dlaczego.com.pl, Korba.pl i Ocen.pl. PMPG pozbywa się również serwisu lifestylowo-zakupowego Ototrend.pl oraz serwisów Infotuba.pl, Gover.pl i Pitbull.pl. W sumie na sprzedaż mają być wystawione 140 domeny należące do Point Group. (AT, PR)
(21.08.2012)










