Dział: PRASA

Dodano: Sierpień 20, 2012

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

"Gazeta Wyborcza" przez trzy dni z filmami o Spider-Manie

Pierwsza płyta z trzyczęściowej kolekcji.

Od dziś do czwartku 23 sierpnia "Gazeta Wyborcza" (Agora SA) sprzedawana jest z kolejnymi częściami ekranizacji komiksu "Spider-Man".

"Gazeta Wyborcza" wraz z płytą DVD z filmem kosztuje 19,99 zł. Jest promowana w stacjach telewizyjnych Polsatu, TVP oraz TVN. Kampanię zaplanował Starlink, kreację przygotowała agencja Bardzo. (AT, PR)

(20.08.2012)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.