Dział: REKLAMA

Dodano: Sierpień 18, 2012

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

W pierwszy półroczu 2012 roku spadły wpływy reklamowe telewizji, prasy i outdooru

W pierwszym półroczu br. na reklamę w Polsce wydano 3,64 mld zł - o 4,4 proc. mniej niż rok temu - obliczył dom mediowy Starlink. Najbardziej spadły wpływy dzienników i czasopism.

Wydatki reklamowe na dzienniki spadły o 19,1 proc. (do 229 mln zł), magazyny straciły 15,8 proc. (297 mln zł), outdoor - 5,8 proc. (231 mln zł), a telewizja - 5,2 proc. (1,9 mld zł). Zyskały: Internet - 9,3 proc. (648 mln zł), radio - 0,9 proc. (281 mln zł) i kina - 14,3 proc. (47 mln zł).
Budżety reklamowe najbardziej zmniejszyli producenci żywności - o 20,5 proc. (do 394 mln zł). O 15 proc. spadły wydatki branży FMCG, a o  7,4 proc. branży finansowej. Liderem wydatków pozostają telekomy (461 mln zł, wzrost o 8,3 proc.). (GK)

 

(18.08.2012)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.