Usługa Sotrendera podpowie, jak prowadzić działania na Facebooku
W tym tygodniu firma Sotrender, specjalizująca się w badaniach i doradztwie w obszarze sieci społecznościowych, wprowadzi usługę podpowiadającą, jak prowadzić działania na Facebooku.
Usługa, wykorzystująca specjalne algorytmy, będzie sygnalizować prowadzącemu profil konkretne działania, np. "Pisz rzadziej", "Wykorzystuj więcej zdjęć", "Najlepiej angażowały fanów linki z domeny XY" czy "Uzupełnij Twój adres i stronę WWW". Takich podpowiedzi przygotowano 90. Po kilku tygodniach od opublikowania podpowiedzi narzędzie oceni, czy została ona wdrożona, np. informując: "Publikujesz z optymalną częstotliwością".
- Taka funkcjonalność, razem z automatycznie generowanymi raportami, pozwoli częściowo zastąpić pracę analityka i stratega - mówi Jan Zając, współtwórca Sotrendera, adiunkt na Wydziale Psychologii Uniwersytetu Warszawskiego.
Funkcjonalność będzie darmowa w droższych pakietach Sotrendera (od pakietu Standard za 700 zł za miesiąc). W tańszym pakiecie dostępne będą jedynie jej wybrane elementy. Jednocześnie Sotrender udostępni, za 49 zł, ofertę Lite obejmującą podstawowe usługi do obsługi jednego fan page. Sotrender oferuje m.in. monitoring aktywności dobowej fanów, znajdowanie najaktywniejszych, ocenę działań konkurencji itp. (AT)
(13.08.2012)










