Media na Facebooku wciąż zyskują na popularności
Profile prowadzone na Facebooku przez największe polskie media zyskiwały fanów w lipcu – wynika z najnowszego raportu "Fanpage Trends" firmy SoTrender.
Profil "Gazety Wyborczej", zajmujący pierwszą pozycję w zestawieniu prasy, miał w lipcu 97,5 tys. fanów (o 1 proc. więcej niż w czerwcu). Jako jedyny z czołówki zachował swoją pozycję. Na drugą pozycję awansował Fakt.pl, który obecnie ma 59,3 tys. fanów (wzrost o 8 proc.), na trzecie miejsce spadła "Polityka" z 58,3 tys. fanów (wzrost o 2 proc.). Największy wzrost odnotował fan page "Przeglądu Sportowego" – profil polubiło ponad 5 tys. nowych użytkowników, gazeta ma ich teraz 43,2 tys. (wzrost o 13 proc.).
Liderem wśród programów telewizyjnych wciąż jest profil programu "Tylko muzyka" Polsatu - fan page ma 481,3 tys. fanów (tyle samo co w czerwcu), drugi "Przepis na życie" TVN ma 269,3 tys. fanów (wzrost o 3 proc.). Trzecie miejsce zajmuje zaś serial "Usta Usta" TVN - 189,2 tys. fanów (wzrost o 1 proc.).
Do czołówki najpopularniejszych w serwisie społecznościowym stacji radiowych dostał się RMF Maxxx. Stacja notowana na trzecim miejscu ma 177 tys. fanów i odnotowała wzrost o 3 proc. Największy wzrost odnotowało natomiast Radio Eska - 696,6 tys. fanów (wzrost o 5 proc.) i stacja uplasowała się na pierwszym miejscu. Drugą pozycję zajmuje Eska Rock z 213,7 tys. fanów (wzrost o 2 proc.).
Wśród stacji telewizyjnych trzy pierwsze pozycje wciąż zajmują te same media. Na pierwszym jest MTV Polska – 446,8 tys. fanów (wzrost o 3 proc.), dalej znajdują się: VIVA Polska – 339 5 tys. fanów (wzrost o 7 proc.) i 4fun.tv – 223,3 tys. fanów (wzrost o 7 proc.).
Pełna wersja raportu znajduje się na Press.pl. (AT)
(10.08.2012)










