Rusza kampania Nike "Odnajdź swoją doskonałość" (wideo)
Jutro rozpocznie się telewizyjna kampania Nike "Find Your Greatness” ("Odnajdź swoją doskonałość").
Na potrzeby kampanii powstał film "Find Your Greatness", który od wczoraj dostępny jest na portalach społecznościowych, a od dziś także w YouTube.
Jako, że Nike nie jest sponsorem igrzysk w Londynie, kampania nie zawiera bezpośrednich, a jedynie sugerowane odniesienia do olimpiady. W trakcie filmu narrator podkreśla, że doskonałość nie jest zarezerwowana wyłącznie dla gwiazd sportu, ale jest nieodłącznie związana z tym, do czego każdy z nas może dążyć i co może osiągnąć. 30- i 60-sekundowe spoty pojawią się na antenie największych stacji telewizyjnych. W działaniach promocyjnych wykorzystane będą również kanały społecznościowe. Uruchomiony został m.in. serwis Nike.com/gameonworld, służący do wymiany informacji o własnych postępach i sukcesach. Elementem kampanii na Twitterze są dyskusje o tym, jak sportowcy całego świata znajdują drogę do doskonałości.
Za kreację kampanii odpowiada agencja Wieden + Kennedy, polską adaptację przygotowała Papaya Films. Zakupem mediów na polskim rynku zajął się dom mediowy Mindshare Polska. Działania promocyjne zakończą się 12 sierpnia br. (DR, PR)
(26.07.2012)










