Dział: REKLAMA

Dodano: Grudzień 12, 2005

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Złote Orły wręczone

W miniony piątek wręczono nagrody ósmego Ogólnopolskiegp Konkursu Reklamy Złote Orły.

W miniony piątek wręczono nagrody ósmego Ogólnopolskiegp Konkursu Reklamy Złote Orły. Agencją roku została podobnie jak przed rokiem G7. Autorem najlepszej kampanii a także filmów reklamowych została agencja PZL. Uhonorowano ją odpowiednio za kampanię przygotowaną na zlecenie Polskiej Telefonii Cyfrowej pt. “Johny 11 Palców”, oraz “Filmy Plusa” firmy Polkomtel. W kategorii Druk Grand Prix zdobyła agencja DDB Warszawa za reklamę zup Knorra "Para". Jury konkursu postanowiło również przyznać nagrodę specjlaną dla kabaretu Mumio. Pełna lista laureatów konkursu reklamy Złote Orły 2005: Grand Prix Film: G7, PTC Heyah „Johny 11 Palców” Grand Prix Druk: DDB Warszawa, Unilever – Knorr „Para” Grand Prix Kampania: PZL, Polkomtel „Filmy Plusa” Agencja Roku G7 Nagroda specjalna: Kabaret Mumio Kategoria Kampanie: Kampania multimedialna: Złoty Orzeł: G7, PTC Heyah „ Eksterminacja simloków” Wyróżnienie: G7, PTC Heyah „Bajki” G7, PTC Heyah „Wajcha w dół” G7, PTC Heyah „Johny 11 Palców” Kampania filmowa: Złoty Orzeł: PZL, Polkomtel „Filmy Plusa”, G7, PTC Heyah „Wajcha w dół” Kampania drukowana: Złoty Orzeł: BBDO Warszawa, Bayer – Alka Seltzer „Mogłeś zapomnieć” Kategoria Druk: Odzież: wyróżnienie: Ad Fabrika FCB, Be! „Be” Motoryzacja: Złoty Orzeł: Scholz&Friends Warszawa, Mercedes-Benz „Pięciolinia” wyróżnienia: DDB Warszawa, Nissan „Biedronki” S4, Goodyear/Dunlop „Modlitwa” Finanse: Złoty Orzeł: Brain, ING Bank Śląski „Teraz nie” Żywność: Złoty Orzeł: DDB Warszawa, Unilever – Knorr „Para” Higiena i zdrowie: Złoty Orzeł: BBDO Warszawa, Bayer – Alka Seltzer „Łóżko” wyróżnienie: BBDO Warszawa, Bayer – Alka Seltzer „Pies” Rozrywka, kultura, nauka: Złoty Orzeł: Ad Fabrika FCB, Instytut Adama Mickiewicza „Młode kino polskie” wyróżnienie: Scholz&Friends Warszawa „Test Rorschacha” Dom, biuro, środowisko: wyróżnienie: Paralotna, Nikon „Poczuj obraz” Usługi: Złoty Orzeł: Scholz&Friends Warszawa, Restauracja Vega „Kabaczek, burak” Telekomunikacja: Złoty Orzeł: G7, PTC Heyah „Autobus I” G7, PTC Heyah „Wajcha obniżona” Media: wyróżnienie: DDB Warszawa, Gazeta Wyborcza „Klasyka, kolekcja XIX w.” Kategoria Radio: Dom, biuro, środowisko: Wyróżnienie: Publicis, Hewlett Packard „Spadochron” Usługi: Złoty Orzeł: Publicis, British Airways „Hong Kong” wyróżnienie: Publicis, British Airways „Mucha” Publicis, British Airways „Brydż” Telekomunikacja: wyróżnienie: G7, PTC Heyah „Jaś i Małgosia” G7, PTC Heyah „Śpiąca Królewna” Kategoria Film: Finanse: Złoty Orzeł: Brain, ING Nationale Nederlanden „Gdyby” wyróżnienie: Brain, ING Bank Śląski „Ja bym zagrał” Brain, ING Bank Śląski „Mi się mylą” Napoje: Złoty Orzeł: PZL, Kompania Piwowarska – Dog in the Fog „Wichura” wyróżnienie: J ust, Grupa Żywiec „Prawie jak Żywiec” PZL, Kompania Piwowarska – Żubr „Towarzystwo” Żywność: wyróżnienie: PZL, Felix „Zrób to lepiej” Publicis, Nestle-Winiary „Lizak” Rozrywka, kultura, nauka: wyróżnienie: PZL, Totalizator Sportowy „Śmierć kliniczna” Telekomunikacja: Złoty Orzeł: PZL, Polkomtel S.A. „Myjnia” G7, PTC Heyah „Johny 11 Palców” wyróżnienie: PZL, Polkomtel S.A. „Kopytko” PZL, Polkomtel S.A. „Kontrola” G7, PTC Heyah „Rowerzysta” G7, PTC Heyah „Kanalarz” G7, PTC Heyah „Lejdi” G7, PTC Heyah „Czerwony Kapturek” Kategorie Specjalne: Reklama społeczna: wyróżnienie: TBWA, AMS „Ryby, Zasiłek, Duch, Im szybciej” Euro RSCG Warszawa, World Associstion of Newspapers „Don’t Shoot Back” Promocja regionów: wyróżnienia: Just, Urząd Miasta Poznań „Wir Warten Auf Die Echten Berliner” Ad Fabrika FCB, Urząd Miasta Kraków „Hotel” Reklama korporacyjna: wyróżnienie: Schwartz, TVP S.A. „Oprawa TVP 1” Reklama własna: Złoty Orzeł: Scholz&Friends Warszawa, Ztudio „Typowy mailing” wyróżnienie: Ad Fabrika FCB „Big Idea” Slogan: Złoty Orzeł: PZL, Totalizator Sportowy „Wygrana pada od kul” wyróżnienie: PZL, Felix „Matka natura, ojciec Felix” Humor: Złoty Orzeł: PZL, Polkomtel S.A. „Kopytko” wyróżnienie: PZL, Totalizator Sportowy „Kawały” BDO Warszawa, Bayer – Alka Seltzer „Pies” Twórcze Użycie Mediów Złoty Orzeł: Scholz&Friends Warszawa, Mercedes-Benz „Nie sprzedam” shotrlista: TBWA Warszawa, Masterfoods – Pedigree „Opona” PZL, Kompania Piwowarska – Dog in the Fog „Psyszły na świat” Wydarzenie promocyjne wyróżnienia: PZL, Kompania Piwowarska – Dog in the Fog „Spacer z niewidzialnym psem” A1, Nokia Polska „Nokia w Koneserze” Kategoria Interactive: Banner: wyróżnienie: Zentropy Partners, Nestle Polska – Nescafe Frappe „Megawiatrak” Zentropy Partners, Microsoft „WSS Inte Litex” Serwis www: Złoty Orzeł: Engine, Americanos „Serwis Americanos” wyróżnienie: Odeon, „Serwis Odeon” Prezentacja na CD: wyróżnienie: Artegence, Mobile Entertainment Europe „Xyber Mech” Wizerunek firmy: wyróżnienie: Definition Design, Silvair „System identyfikacji wizualnej” Artegence, Gameleons „System identyfikacji wizualnej” Wydawnictwa korporacyjne: wyróżnienie: Scholz&Friends Warszawa: Bema Plaza Business Park Opakowania: wyróżnienie: Brand Nature Access, ZT Kruszwica „opakowanie margaryny Manuel” Direct Mail: Złoty Orzeł: Proximity Poland, Komputer Świat: Piszę do Pana list Materiały POS: Złoty Orzeł: Scholz&Friends Warszawa, Mercedes-Benz: Lodówka Materiały promocyjne: wyróżnienie: White Cat Studio, Comme de Garcons/Guerilla Stores „Zaproszenie na zamknięcie sklepu” Nagroda Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego: Ad Fabrika FCB, Instytut Adama Mickiewicza „Młode kino polskie”

(BS, 12.12.2005)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.