Prawie milion widzów śledziło zmagania kolarzy w Tour de Pologne
Transmisje wyścigu kolarskiego Tour de Pologne przyciągały do TVP 1 średnio 938 tys. widzów. To wprawdzie o 18 tys. mniej niż przy poprzednim wyścigu, ale w tym roku Jedynka była w czasie transmisji liderem rynku.
Jedynka pokazywała wyścigi w godz. 17.25-18.55, uzyskując średnio 15,4 proc. udziału w rynku, podczas gdy Polsat miał 13,5 proc., Dwójka - 13,2 proc., a TVN - 11,5 proc. udziału. W grupie komercyjnej (widzowie w wieku 16-49 lat) stacja wypadła już gorzej: uzyskała 10,9 proc. udziału, wyprzedzając tylko Dwójkę (10,1 proc.). Liderem był tu Polsat (14,9 proc.), przed TVN (12 proc.).
Odbywający się w dniach 10-16 lipca Tour de Pologne pokazywał też Eurosport – kanał gromadził w tym czasie średnio 107 tys. widzów. W TVP Sport wyścigi oglądało średnio 62 tys. osób, a w TVP Polonia – 27 tys.
Dane: Nielsen Audience Measurement. (RUT)
(18.07.2012)










