Jurek Owsiak reklamuje ofertę Play przygotowaną na Przystanek Woodstock (wideo)
Jurek Owsiak ponownie wystąpił w kampanii Play (P4). Tym razem założyciel Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy promuje rozmowy w Play na kartę.
Rozpowszechniany w Internecie spot reklamowy informuje, że po wykupieniu zestawu startowego Play i aktywowaniu kodu promocyjnego w Kostrzynie nad Odrą (tam odbędzie się Przystanek Woodstok) w dniach 1-4 sierpnia będzie można rozmawiać za darmo.
Kampanii internetowej towarzyszą działania outdooru, a pod koniec lipca spot trafi też do telewizji. Reżyserami filmu reklamowego są Maria Zbąska i Kazimierz Zbąski, a autorem kreacji kampanii jest agencja Grey Worldwide Warszawa.
Po raz pierwszy Owsiak wystąpił w reklamie Play pod koniec ub.r., kiedy telekom został partnerem WOŚP.
W związku z Przystankiem Woodstock tego lata reklamuje się też firma Carlsberg Polska, oficjalny sponsor festiwalu. (AMS)
(15.07.2012)










