Dział: REKLAMA

Dodano: Lipiec 15, 2012

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Jurek Owsiak reklamuje ofertę Play przygotowaną na Przystanek Woodstock (wideo)

Jurek Owsiak ponownie wystąpił w kampanii Play (P4). Tym razem założyciel Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy promuje rozmowy w Play na kartę.

Rozpowszechniany w Internecie spot reklamowy informuje, że po wykupieniu zestawu startowego Play i aktywowaniu kodu promocyjnego w Kostrzynie nad Odrą (tam odbędzie się Przystanek Woodstok) w dniach 1-4 sierpnia będzie można rozmawiać za darmo.
Kampanii internetowej towarzyszą działania outdooru, a pod koniec lipca spot trafi też do telewizji. Reżyserami filmu reklamowego są Maria Zbąska i Kazimierz Zbąski, a autorem kreacji kampanii jest agencja Grey Worldwide Warszawa.

Po raz pierwszy Owsiak wystąpił w reklamie Play pod koniec ub.r., kiedy telekom został partnerem WOŚP.
W związku z Przystankiem Woodstock tego lata reklamuje się też firma Carlsberg Polska, oficjalny sponsor festiwalu. (AMS)

(15.07.2012)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.