Polska edycja "Harper's Bazaar" na początek tylko w zamkniętej prenumeracie
Na okładki amerykańskiej wersji "Harper's Bazzar" trafiają gwiazdy pokroju Kate Moss
Luksusowy magazyn dla kobiet "Harper’s Bazaar” na początek ukaże się w Polsce w formie numeru pilotażowego. Regularnie będzie ukazywał się od wiosny 2013 roku.
Polską edycję "Harper’s Bazaar” wyda Wydawnictwo Hearst-Marquard Publishing. Jesienią br. ukaże się pilotażowy numer pisma tworzonego na bazie licencji uzyskanej od amerykańskiego wydawnictwa Hearst Inc. Regularne wydawanie magazynu w Polsce rozpocznie się wiosną przyszłego roku. Wydawca informuje, że numer pilotażowy będzie rozpowszechniany wyłącznie w zamkniętym systemie prenumeraty, obejmującym wyselekcjonowaną grupę kobiet. Ukaże się w nakładzie 30 tys. egz. Cena regularnego wydania nie została jeszcze ustalona.
"Koncepcja pilotażowego wydania była przez Hearsta stosowana w innych krajach, m.in. w Hiszpanii i sprawdziła się” – informuje Beata Milewska, wydawca polskiej edycji "Harper’s Bazaar". „Pozwala na precyzyjne dotarcie do interesującej nas grupy docelowej, znacząco zwiększa znajomość marki i wyjątkowej, nie istniejącej jeszcze na polskim rynku idei magazynu z najwyższej półki" - dodaje Milewska.
Redaktor naczelną polskiej edycji jest Joanna Góra, obecnie kierująca redakcją "Hot Moda & Shopping" (Marquard Media Polska). Za kontakty z reklamodawcami odpowiedzialna jest Julita Ziółkowska (dyrektor reklamy miesięczników Marquarda: "Cosmopolitan", "Hot Moda & Shopping" i "Joy") we współpracy z Alicją Skrzypczak, (dyrektor reklamy Marquarda). (GK, PR)
(13.07.2012)










