Dział: REKLAMA

Dodano: Grudzień 12, 2005

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Kampania drukarek laserowych HP dla małych i średnich przedsiębiorstw

Pod hasłem "Zdążyć przed końcem" agencja reklamowa Publicis i dom mediowy Optimedia Poland (ZenithOptimedia Group) realizują kampanię drukarek laserowych HP.

Działania kierowane są do właścicieli małych i średnich przedsiębiorstw. Zainteresowani, którzy do 31 stycznia 2006 roku kupią jeden z objętych promocją sprzętów, otrzymają do niego pakiet serwisowy HP Care Pack, zapewniający przedłużoną, trzyletnią gwarancję. Kampania potrwa do 13 stycznia, obejmuje prasę i radio. Reklama prasowa zostanie zamieszczona w dodatkach telewizyjnych do gazet ogólnopolskich (m.in. w ”Gazecie Telewizyjnej” ”Gazety Wyborczej” i ”TeleRzeczpospolitej”), a także w tygodnikach: ”Polityka”, ”Przekrój” i ”Ozon” oraz pismach IT: ”Enter”, ”Chip”, ”Komputer Świat” czy ”PC World Komputer”. Spoty emitowane będą w Tok FM, Programie III Polskiego Radia, Antyradiu, Radiu PiN 102 FM, Radiostacji, Radiu Zet, RMF Classic i Radiu Jazz. Dodatkowym wsparciem dla kampanii będą reklamy w Internecie.

(MŁ, 12.12.2005)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.