Kampania drukarek laserowych HP dla małych i średnich przedsiębiorstw
12.12.2005, 09:41
Pod hasłem "Zdążyć przed końcem" agencja reklamowa Publicis i dom mediowy Optimedia Poland (ZenithOptimedia Group) realizują kampanię drukarek laserowych HP.
Działania kierowane są do właścicieli małych i średnich przedsiębiorstw. Zainteresowani, którzy do 31 stycznia 2006 roku kupią jeden z objętych promocją sprzętów, otrzymają do niego pakiet serwisowy HP Care Pack, zapewniający przedłużoną, trzyletnią gwarancję. Kampania potrwa do 13 stycznia, obejmuje prasę i radio. Reklama prasowa zostanie zamieszczona w dodatkach telewizyjnych do gazet ogólnopolskich (m.in. w ”Gazecie Telewizyjnej” ”Gazety Wyborczej” i ”TeleRzeczpospolitej”), a także w tygodnikach: ”Polityka”, ”Przekrój” i ”Ozon” oraz pismach IT: ”Enter”, ”Chip”, ”Komputer Świat” czy ”PC World Komputer”. Spoty emitowane będą w Tok FM, Programie III Polskiego Radia, Antyradiu, Radiu PiN 102 FM, Radiostacji, Radiu Zet, RMF Classic i Radiu Jazz. Dodatkowym wsparciem dla kampanii będą reklamy w Internecie.(MŁ, 12.12.2005)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter










