"Show" liderem segmentu magazynów people
09.07.2012, 19:22
Magazyn "Show" (Wydawnictwo Bauer) w kwietniu br. sprzedawał się najlepiej spośród dwutygodników z segmentu people - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy.
"Show" w kwietniu br. miał średnią sprzedaż ogółem 477 533 egz. (wzrost o 32,8 proc. w porównaniu z kwietniem ub.r.). Drugim tytułem w zestawieniu jest "Party Życie Gwiazd" (Edipresse Polska) - 443 542 egz. (wzrost o 1,7 proc.), trzecim natomiast "Viva!" (Edipresse Polska) - 303 983 egz. (wzrost o 109,3 proc.). Wpływ na tak wysoki wzrost sprzedaży mogło mieć obniżenie ceny jednego z kwietniowych wydań z 5,99 zł do 2,99 zł. (AT)
(09.07.2012)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter










