"Puls Biznesu+" - gazeta codzienna na tablety
"Puls Biznesu+" - to specjalne wydanie "Pulsu Biznesu" na tablety
Bonnier Business Polska przygotował gazetę specjalnie na tablety. Pierwszy numer "Pulsu Biznesu+" ukazał się dzisiaj.
Dziennik ma zawierać najciekawsze artykuły z papierowego wydania "Pulsu Biznesu", ale nie będzie jego tabletowym odpowiednikiem. Wzbogacać go mają teksty z lifestylowego magazynu "Puls Biznesu Weekend" oraz wiadomości gospodarcze aktualizowane na bieżąco przez dziennikarzy "PB" i serwisu Pb.pl. Elektroniczna gazeta zawierać będzie interaktywne infografiki, tabele, animacje, filmy, a także aktualizowane na bieżąco wykresy z notowaniami kursów walut, surowców i akcji. Kolejne wydania będą się ukazywać o północy.
Za wprowadzenie na rynek "PB+" odpowiada Przemysław Barankiewicz, redaktor naczelny Pb.pl. Aplikację przygotowano we współpracy z OptizenLabs. Jest oparta na zaawansowanej wersji narzędzia Adobe Digital Publishing Suite, umożliwiającej m.in. prenumeratorom „Pulsu Biznesu” bezpłatny dostęp do wydania tabletowego. Zintegrowano ją z mediami społecznościowymi.
Bonnier udostępnia nowy tytuł w App Store i Google Play. W App Store pojedyncze wydanie kosztuje 1,59 euro, a roczna prenumerata - 179,90 euro. W Google Play kupić można na razie poszczególne wydania (6,99 zł), prenumerata zostanie udostępniona wkrótce. W ramach promocji przez trzy miesiące czytelnicy będą mieli dostęp do "PB+" za darmo.
Debiut dziennika wesprze kampania promocyjna w Radiu Zet, Radiu PiN, „Newsweek Polska” i „Forbesie” oraz w mediach Bonniera. (JF, PR)
(09.07.2012)










