Kompania Piwowarska znów sponsorem Lecha Poznań
Marka piwa Lech Pils od początku tego miesiąca przez co najmniej najbliższe trzy lata będzie sponsorem klubu piłkarskiego Lech Poznań. To powrót Kompanii Piwowarskiej SA, właściciela brandu, do współpracy z poznańskimi piłkarzami.
Na podstawie umowy logo Lech Pils będzie widoczne m.in. na spodenkach meczowych, autobusie klubowym, bandach elektronicznych wokół boiska, plakatach klubu, kartach wstępu i innych materiałach klubowych. Lech Pils zyska też prawo wykorzystywania nazwy klubu w publikacjach własnych, w materiałach reklamowych i działaniach marketingowych.
Ponadto dzięki umowie na Stadion Miejski, użytkowany przez Lecha, wróci piwo. Będą to spełniające wymogi prawa (o obniżonej do 3,5 proc. zawartości alkoholu) produkty Kompanii Piwowarskiej: Lech Shandy z lemoniadą (2,6 proc. alkoholu), bezalkoholowy Lech Free i Tyskie Jasne Lekkie (3,5 proc.).
Prócz tego przed czwartą trybuną stadionu pojawi się całoroczna, ogrzewana zimą strefa kibica o łącznej powierzchni 600 mkw. mieszcząca ok. 1 tys. osób. Znajdą się w niej m.in. stanowiska gastronomiczne i punkty serwowania Lecha Pils. Na dużych ekranach będzie można w niej obejrzeć na żywo wszystkie mecze piłkarzy Lecha. Strefa zostanie uruchomiona w najbliższy czwartek, przed meczem z kazachskim Żetysu Tałdykorgan.
Kompania Piwowarska była już sponsorem Lecha Poznań, wspólnie z klubem zorganizowała nawet międzynarodowy turniej Lech Cup z udziałem TSV 1860 Monachium, Malaga CF, Maccabi Tel Aviv. Jednak w 2005 roku, po tym, jak browar zaangażował się we wspieranie Wisły Kraków, kibice Lecha Poznań ogłosili bojkot produktów Kompanii, po którym jej współpraca z klubem zakończyła się.
Ostatnio sponsorem Lecha Poznań była firma s.Oliver. (TW)
(09.07.2012)










