Dział: TELEWIZJA

Dodano: Lipiec 09, 2012

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

2,16 mln osób oglądało finał Euro 2012 poza domem

Finałowy mecz Euro 2012 oglądało poza domem, głównie w
pubach i strefach kibica, ok. 2,16 mln osób – wynika z badania
Millward Brown SMG/KRC przeprowadzonego na zlecenie Nielsen Audience
Measurement.

Z tej liczby ok. 1 mln osób obejrzało kończący mistrzostwa mecz Hiszpania - Włochy w klubach i pubach, ok. 400 tys. – w strefach kibica, a ponad 280 tys. – w miejscu pracy. Widownia finału Euro poza domem stanowi 6,9 proc. wszystkich Polaków powyżej 16. roku życia. Dwie trzecie oglądających to mężczyźni.
Dla porównania transmitowany w TVP 1, TVP Sport i TVP HD finał Euro 2012 na domowych telewizorach obejrzało prawie 11 mln widzów (telemetryczne dane Nielsen Audience Measurement).
Millward Brown SMG/KRC przeprowadził badanie CATI (wywiad telefoniczny z użyciem komputera) na efektywnej próbie 532 osób powyżej 16. roku życia, które nie oglądały meczu w domu. (RUT)

(09.07.2012)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.