Dział: TELEWIZJA

Dodano: Lipiec 04, 2012

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Disney Channel i AXN na czele stacji tematycznych w pierwszym półroczu

Liderami kanałów tematycznych w pierwszym półroczu były Disney Channel wśród wszystkich widzów i AXN w grupie komercyjnej.

Z danych Nielsen Audience Measurement wynika, że w pierwszym półroczu br. Disney Channel miał średnio 0,85 proc. udziału w rynku (tj. w widowni telewizyjnej), podczas gdy w tym okresie ub.r. osiągnął 1,02 proc. Drugie miejsce zajął AXN - 0,81 proc. udziału (rok temu: 0,74 proc.), a trzecie Cartoon Network – 0,78 proc. (spadek z 0,81 proc.). W pierwszej piątce znalazły się jeszcze: Eurosport – 0,71 proc. (wzrost z 0,54 proc.) i Disney XD - 0,69 proc. (spadek z 0,85 proc.).

http://chart.apis.google.com/chart?chxl=1:|Disney+Channel|AXN|Cartoon+Network|Eurosport|Disney+XD|Disney+Junior|Polsat+Sport|Discovery|Kino+Polska|MiniMini|2:|Dane%3A+Nielsen+Audience+Measurement++(widzowie+maj%C4%85cy+tylko+DVB-T)&chxp=1,1,2,3,4,5,6,7,8,9,10|2,75&chxr=0,0,4000000|1,0.4,10.5&chxs=0,000000,0,0,t,676767|1,000000,10.5,0,l,676767|2,000000,10,0,l,676767&chxt=y,x,x&chbh=34,0&chs=780x376&cht=bvg&chco=3366CC,008000&chds=0,1.1,0,1.1&chd=t:1.02,0.74,0.81,0.54,0.85,0.31,0.51,0.64,0.34,0.56|0.85,0.81,0.78,0.71,0.69,0.67,0.65,0.62,0.62,0.58&chdl=I+p%C3%B3%C5%82rocze+2011|I+p%C3%B3%C5%82rocze+2012&chdlp=t&chma=10,10,30,35&chm=N,000000,0,0:10,11,1|N,000000,1,-1,11&chtt=Udzia%C5%82y+kana%C5%82%C3%B3w+tematycznych+w+widowni+(w+proc.)&chts=000000,14.5

 

Z kolei w grupie komercyjnej (widzowie mający 16-49 lat) gorsze niż rok temu wyniki miały w pierwszym półroczu wszystkie trzy kanały z podium. Liderem był tu AXN - 0,96 proc. (w ub.r.: 1,07 proc.), przed Discovery - 0,93 proc. (0,99 proc.) i Viva Polska - 0,85 proc. (1,11 proc.). Udziały zwiększyły za to kolejne stacje z pierwszej piątki: Comedy Central - 0,79 proc. (0,69 proc.) i TVN Turbo – 0,76 proc. (0,66 proc.).
Tylko w czerwcu liderem kanałów tematycznych wśród wszystkich widzów także był Disney Channel – mający 0,90 proc. udziału w rynku (spadek z 1,03 proc.), przed AXN - 0,89 proc. (wzrost z 0,76 proc.) i Polsat Sport - 0,86 proc. (wzrost z 0,71 proc.). Największy wzrost zanotowało Kino Polska - 0,77 proc. (0,34 proc.). Pierwszą piątkę zamyka zaś Cartoon Network - 0,74 proc. (0,76 proc.).
W grupie komercyjnej liderem był w czerwcu AXN z 0,97 proc. udziału (spadek z 1,03 proc.), a drugie miejsce zajął kanał TVN Style – 0,89 proc. (wzrost z 0,63 proc.). Także w tej grupie wyniki najbardziej poprawiło Kino Polska - 0,88 proc. (0,36 proc.). Wzrosły też udziały Polsat Sport - 0,87 proc. (0,69 proc.) i Comedy Central - 0,84 proc. (0,75 proc.). (RUT)

(04.07.2012)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.