300 tys. osób oglądało półfinał Miss Polski w TV 4
Transmisja półfinałowej gali konkursu Miss Polski przyciągnęła do TV 4 średnio 308 tys. widzów. Finał Miss Polski Nastolatek oglądało zaś 202 tys. osób.
Z danych Nielsen Audience Measurement wynika, że w czasie emitowanej w sobotę o 20 gali Miss Polski Czwórka miała średnio 2,91 proc. udziału w widowni telewizyjnej (3,18 proc. w grupie komercyjnej 16-49). Dla porównania, udział TV Puls wyniósł w tym czasie 2,72 proc. (2,79 proc.).
Z kolei transmitowany w niedzielę 1 lipca o 18 finał konkursu Miss Polski Nastolatek dał Czwórce 2,13 proc. udziału w rynku (2 proc. w grupie 16-49) – podczas gdy TV Puls miał 1,57 proc. (2,07 proc.). Finał konkursu Miss Polski zaplanowano na grudzień br. (RUT)
(04.07.2012)










