Coca-Cola i McDonald's głównymi reklamodawcami Euro 2012
03.07.2012, 08:09
Sprzedaż czasu reklamowego przy Euro 2012 przyniosła Telewizji Polskiej cennikowo 122,5 mln zł. Po ponad 10 mln zł na spoty przy Mistrzostwach Europy w Piłce Nożnej wydały Coca-Cola i McDonald's.
Z danych Nielsen Audience Measurement (cennikowe, bez rabatów) wynika, że najwięcej na reklamy przy Euro 2012 wydała Coca-Cola – 12,5 mln zł. Spoty McDonald's kosztowały 11,1 mln zł. Próg 5 mln zł przekroczyły jeszcze: Hyundai (7,3 mln), Sharp (7,2 mln), Grupa Żywiec (6,7 mln) i PTK Centertel (5 mln).
W sumie przy mistrzostwach transmitowanych od 8 czerwca do 1 lipca TVP 1, TVP 2, TVP Sport i TVP HD pokazały 4,2 tys. reklam, które trwały łącznie prawie 18,5 godzin. (RUT)
(03.07.2012)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter










