Dział: REKLAMA

Dodano: Lipiec 03, 2012

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Coca-Cola i McDonald's głównymi reklamodawcami Euro 2012

Sprzedaż czasu reklamowego przy Euro 2012 przyniosła Telewizji Polskiej cennikowo 122,5 mln zł. Po ponad 10 mln zł na spoty przy Mistrzostwach Europy w Piłce Nożnej wydały Coca-Cola i McDonald's.

Z danych Nielsen Audience Measurement (cennikowe, bez rabatów) wynika, że najwięcej na reklamy przy Euro 2012 wydała Coca-Cola – 12,5 mln zł. Spoty McDonald's kosztowały 11,1 mln zł. Próg 5 mln zł przekroczyły jeszcze: Hyundai (7,3 mln), Sharp (7,2 mln), Grupa Żywiec (6,7 mln) i PTK Centertel (5 mln).

http://chart.apis.google.com/chart?chxl=1:|Coca-Cola|McDonald%27s|Hyundai|Sharp|Grupa+%C5%BBywiec|PTK+Centertel|Alior+Bank|Komp.+Piwowarska|++Procter%26Gamble|Biedronka|2:|Dane%3A+Nielsen+Audience+Measurement+&chxp=1,1,2,3,4,5,6,7,8,9,10|2,15&chxr=0,0,4000000|1,0.5,10.5&chxs=0,000000,0,0,t,676767|1,000000,10.5,0,l,676767|2,000000,10,0,l,676767&chxt=y,x,x&chbh=a,0,25&chs=795x376&cht=bvg&chco=3366CC&chds=0,13&chd=t:12.5,11.1,7.3,7.2,6.7,5,4.5,4.4,4.1,4&chdlp=t&chma=10,10,30,35&chm=N,000000,0,0:10,13,1&chtt=Wydatki+g%C5%82%C3%B3wnych+reklamodawc%C3%B3w+Euro+2012+(w+mln+z%C5%82)&chts=000000,14.5

 

W sumie przy mistrzostwach transmitowanych od 8 czerwca do 1 lipca TVP 1, TVP 2, TVP Sport i TVP HD pokazały 4,2 tys. reklam, które trwały łącznie prawie 18,5 godzin. (RUT)

(03.07.2012)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.