Dział: REKLAMA

Dodano: Czerwiec 26, 2012

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Grupa Żywiec rusza z kampanią "Męskiego grania" 2012

(Fot. www.meskiegranie.pl)

1 lipca br. rozpocznie się kampania ATL "Męskiego grania", cyklu koncertów, jakie Grupa Żywiec SA zorganizuje od 14 lipca do 1 września w sześciu polskich miastach.

Działania będą miały zasięg zarówno ogólnopolski, jak i lokalny - obejmą miasta, w których zorganizowane zostaną koncerty (Warszawa, Wrocław, Poznań, Kraków, Gdańsk, Żywiec). Zaplanowano reklamy w radiu (m.in. Program III Polskiego Radia) oraz na nośnikach zewnętrznych (m.in. billboardy i siatki wielkoformatowe). Wczoraj natomiast rozpoczęły się działania promocyjne na stronie WWW cyklu.
Do projektu "Męskie granie" Grupa Żywiec wprowadziła nowy element marketingowy - Arcystrefę Żywca, która powstanie w pobliżu sceny koncertowej, a w której prezentowana będzie marka Żywiec i w której będzie można napić się tego piwa. Z okazji kolejnej edycji wydarzenia powstała także specjalna, limitowana puszka Żywiec (dostępna będzie w sprzedaży od 1 lipca).
Kreację komunikacji przygotowały agencje BNA oraz PZL. Działaniami interaktywnymi zajmuje się Pride & Glory Interactive. Za zakup mediów odpowiada dom mediowy Macroscope OMD. Organizatorem koncertów jest agencja eventowa Live, wsparcie PR zaś zapewnia TBWA PR. Kampania zakończy się we wrześniu br. (DR, PR)

(26.06.2012)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter

PODOBNE ARTYKUŁY

Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.