Ceny reklam w TVP przy olimpiadzie niższe niż przy Euro 2012
Biuro reklamy Telewizji Polskiej rozpoczęło wczoraj sprzedaż czasu reklamowego na lipiec i połowę sierpnia. Ceny spotów przy transmisjach z Igrzysk Olimpijskich w Londynie są znacznie niższe niż przy meczach Euro 2012.
Najdroższe reklamy w okresie 1 lipca–18 sierpnia zostaną wyemitowane przy finałowym meczu Euro 2012 (jak informowaliśmy, spoty kosztują 100-200 tys. zł za 30 sek.). Natomiast w ofercie na Igrzyska Olimpijskie, które TVP będzie transmitowała od końca lipca, najwyżej wyceniono ceremonię zamknięcia, przy której za 30-sekundową reklamę trzeba będzie zapłacić do 32,7 tys. zł (emisja 12 sierpnia o godz. 21 w TVP 1) i otwarcia – 31,1 tys. zł (emisja 27 lipca o godz. 22 w TVP 1, wszystkie ceny bez rabatów).
Z kolei przy transmisjach z rywalizacji sportowców najwyższa cena wynosi 24,7 tys. zł (emisja w Jedynce 29 lipca po godz. 20; m.in. pływanie, siatkówka mężczyzn). Ceny przy wszystkich meczach polskich siatkarzy zostaną podane w najbliższym czasie. Biuro reklamy TVP ocenia, że medalowe szanse na olimpiadzie Polacy mają także w kajakarstwie, podnoszeniu ciężarów, zapasach, pływaniu, żeglarstwie, kolarstwie górskim, wioślarstwie, boksie i rzucie dyskiem. (RUT)
(21.06.2012)










