Dział: REKLAMA

Dodano: Czerwiec 20, 2012

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

W Cannes kolejne Lwy dla DDB

Podczas wtorkowej gali festiwalu reklamowego Cannes Lions Agencja DDB Warszawa otrzymała dwie kolejne nagrody.

Wczoraj w Canness agencja DDB została nagrodzona srebrnymi Lwami, które przyznano jej dwukrotnie w kategorii Media (w podkategoriach: Retail i e-commerce oraz Best use of outdoor) - oba za "Rozkład Jazdy McDonald's". Dzień wcześniej do tej agencji trafił brązowy Lew. Pozostałe nominacje dla polskich firm nie zamieniły się w nagrody. Wczorajsza gala nagradzała prace w kategoriach Creative Effectiveness, Media, Mobile i Outdoor.
Dziś przyznane zostaną nagrody w kategoriach Press, Design, Radio i Cyber. W kategorii Design Lions nominację otrzymała Beza Projekt. Doceniona została przez jury konkursu za opracowanie dla Ministerstwa Spraw Zagranicznych z okazji prezydencji Polski w Unii Europejskiej zestawu "Mleko i miód" do przygotowania tradycyjnego napoju z mleka i miodu. Nie ma polskich nominacji w kategorii Press, Radio i Cyber. Polskie agencje zgłosiły na festiwal w Cannes 152 prace.
Jury tegorocznego konkursu reklamy Cannes Lions przyznało też nagrody w kategoriach Public Relations, Marketing Bezpośredni oraz Promo & Activation. Aż dwie nagrody Grand Prix - w kategoriach Marketing Bezpośredni i Promo & Activation - przyznano amerykańskiej agencji Crispin Porter & Bogusky Boulder za kampanię dla firmy American Express. Grand Prix w kategorii PR zdobyła z kolei portorykańska agencja JWT San Juan za pracę dla banku Banco Popular de Puerto Rico. Direct agency of the year została agencja Serviceplan z Monachium za kampanię dla klocków Lego. Oprócz trzech Grand Prix jury konkursowe przyznało w poniedziałek łącznie 20 złotych, 22 srebrne i 26 brązowych Lwów.
Zdaniem Pawła Heinze, dyrektora kreacji agencji Leo Burnett Warszawa, tegoroczna edycja konkursu stoi na bardzo wysokim poziomie. - Po ogłoszeniu zwycięzców nie ma dyskusji, dlaczego właśnie te, a nie inne prace zostały wybrane - relacjonuje Heinze. Dodaje, że konkurencja jest tak wielka, iż z konkursu odpadały prace naprawdę dobre, które we wcześniejszych edycjach mogłyby liczyć na nagrody. (AMS, DR, ATS)

(20.06.2012)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.