Dział: REKLAMA

Dodano: Czerwiec 19, 2012

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

DDB Warszawa nagrodzona brązem w Cannes

Za ten pomysł DDB Warszawa została nagrodzona w Cannes.

DDB Warszawa na wczorajszej, pierwszej tegorocznej gali festiwalu Cannes Lions, otrzymała brązowego Lwa w kategorii Promo & Activation.

DDB Warszawa otrzymała nagrodę za pracę "Rozkład Jazdy McDonald's". Pomysł polegał na tym, że na rozkładzie jazdy pociągów na Dworcu Centralnym w Warszawie czas do odjazdu pociągów pokazywany był w produktach McDonald's, które pasażer zdąży jeszcze zjeść.
Wczoraj ogłoszono też nominacje w kolejnych kategoriach festiwalu. W kategorii Media agencja DDB Warszawa uzyskała dwie nominacje (w podkategoriach: Retail i e- commerce oraz Best use of outdoor) - obie za "Rozkład Jazdy McDonald's". Jedną nominację ma Euro RSCG Warsaw za kampanię zrealizowaną dla Reckitt Benckiser pt. "Bluzeczka". Ta ostatnia praca trafiła też na short listę w kategorii Outdoor. Nominowane w niej są również: Leo Burnett Warszawa za kampanię U-Codes, przygotowaną dla Grupy Żywiec i ponownie DDB Warszawa za "Rozkład jazdy McDonald's".
W kategoriach Creative effectiveness, Mobile, PR i Press - nie ma polskich nominacji.
Polskie agencje zgłosiły na festiwal w Cannes 152 prace. (AMS)

(19.06.2012)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.