"Prasa, głupcze!" w wersji na iPada
"Prasa, głupcze!" do ściągnięcia z App Store
"Prasa, głupcze!" – to specjalne wydanie miesięcznika "Press”, pierwszy kompleksowy raport prezentujący siłę polskiego rynku prasowego. Jest dostępny w wersji na iPada.
W Polsce rocznie sprzedaje się ponad 1 mld egz. dzienników, tygodników, dwutygodników i miesięczników. Czytelnictwo prasy utrzymuje się na poziomie 90 proc. we wszystkich grupach wiekowych - dlaczego tak jest, piszemy w raporcie „Prasa, głupcze!”.
Są w nim przykłady na to, że prasa, jako jedyne medium o zasięgu masowym, utrzymuje najwyższe pozycje w rankingach wiarygodności, ma niezwykle lojalnych odbiorców, a reklama prasowa jest nie tylko najbardziej akceptowana ale i skuteczna. W wydaniu reklamodawcy wyjaśniają, dlaczego z promowania się w dziennikach i magazynach nie można zrezygnować, a wydawcy prezentują rozwój marek prasowych na wielu nośnikach.
Publikacja powstała przy współpracy z Polskimi Badaniami Czytelnictwa i Związkiem Kontroli Dystrybucji Prasy. Zawarte w niej dane o rynku prasowym pochodzą z wiarygodnych badań branżowych.
Partnerem wydania tabletowego, które bezpłatnie można pobrać z App Store, jest Polkomtel operator sieci Plus.
(15.06.2012)










