Dział: PRASA

Dodano: Czerwiec 15, 2012

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

"Prasa, głupcze!" w wersji na iPada

"Prasa, głupcze!" do ściągnięcia z App Store

"Prasa, głupcze!" – to specjalne wydanie miesięcznika "Press”, pierwszy kompleksowy raport prezentujący siłę polskiego rynku prasowego. Jest dostępny w wersji na iPada.

W Polsce rocznie sprzedaje się ponad 1 mld egz. dzienników, tygodników, dwutygodników i miesięczników. Czytelnictwo prasy utrzymuje się na poziomie 90 proc. we wszystkich grupach wiekowych - dlaczego tak jest, piszemy w raporcie „Prasa, głupcze!”.
Są w nim przykłady na to, że prasa, jako jedyne medium o zasięgu masowym, utrzymuje najwyższe pozycje w rankingach wiarygodności, ma niezwykle lojalnych odbiorców, a reklama prasowa jest nie tylko najbardziej akceptowana ale i skuteczna. W wydaniu reklamodawcy wyjaśniają, dlaczego z promowania się w dziennikach i magazynach nie można zrezygnować, a wydawcy prezentują rozwój marek prasowych na wielu nośnikach.
Publikacja powstała przy współpracy z Polskimi Badaniami Czytelnictwa i Związkiem Kontroli Dystrybucji Prasy. Zawarte w niej dane o rynku prasowym pochodzą z wiarygodnych badań branżowych.
Partnerem wydania tabletowego, które bezpłatnie można pobrać z App Store, jest Polkomtel operator sieci Plus.

(15.06.2012)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter

PODOBNE ARTYKUŁY

Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.