Leo Burnett jedyną polską agencją nagrodzoną na The One Show
14.06.2012, 20:01
Agencja Leo Burnett Warszawa jako jedyna przywiozła do Polski nagrodę z zakończonego w środę międzynarodowego festiwalu reklamowego The One Show.
Nagrodę Bronze Pencil agencja dostała w kategorii Promos/Gaming Promos za kampanię "Jeep In" przygotowaną dla Fiat Auto Poland.
Najwięcej nagród w konkursie uzyskała agencja Wieden & Kennedy z Portland (USA) – trzy złote, dwie brązowe i jedną srebrną. Najwięcej, bo aż 43 nagrody pojechały do Stanów Zjednoczonych – 14 złotych, 11 srebrnych i 18 brązowych.
Konkurs The One Show należy do najbardziej prestiżowych konkursów kreatywnych. Organizowany jest przez stowarzyszenie The One Club, działające na rzecz standardów w branży reklamowej. (AMS)
(14.06.2012)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter










