Dział: REKLAMA

Dodano: Czerwiec 11, 2012

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Brain, PZL, Change Integrated i DDB w drugim etapie przetargu Polkomtelu

Agencje reklamowe Brain, PZL, Change Integrated i DDB Warszawa przeszły do drugiego etapu przetargu sieci Plus na agencję reklamową ATL - poinformował Polkomtel SA, właściciel sieci.

Tym samym spółka potwierdziła nasze informacje z 5 czerwca, kiedy to wśród uczestników drugiego etapu postępowania wymieniliśmy trzy pierwsze agencje i - ze znakiem zapytania - DDB.
Przetarg dotyczy kreacji i realizacji kampanii ATL dla trzech ofert Plusa: abonamentu, linii Mix oraz usług dla małych firm. (TW, PR)

(11.06.2012)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.