2,5 mln widzów oglądało wiosną ”You can dance” w TVN
Siódmą edycję programu rozrywkowego ”You can dance – po prostu tańcz” oglądało w TVN mniej widzów niż poprzednią, emitowaną przed rokiem. Jednak format zapewnił stacji pozycję lidera w paśmie, w którym był nadawany.
Show, nadawany od 7 marca do 6 czerwca w środy o 21.30, oglądało średnio 2,5 mln widzów. Program osiągnął średnio 20,7 proc. udziału w rynku, podczas gdy udział Polsatu wyniósł 15,3 proc., TVP 1 – 12,8 proc., a TVP 2 – 9,8 proc. W grupie komercyjnej (widzowie 16-49 lat) TVN miał jeszcze więcej, bo 21,4 proc. udziału w rynku (Polsat – 18 proc., TVP 1 – 11,6 proc., TVP 2 – 10,7 proc.).
Na reklamach emitowanych wokół siódmej edycji ”You can dance” stacja zarobiła – według danych cennikowych – 36,1 mln zł.
Emitowana wiosną ub.r. szósta edycja ”You can dance” gromadziła średnio 2,7 mln widzów.
Dane: Nielsen Audience Measurement. (KOZ)
(11.06.2012)










