Media na Facebooku notują wzrosty liczby fanów
Dotychczasowi liderzy wśród mediowych marek na Facebooku wciąż notują wzrost liczby fanów - wynika z majowego raportu Fanpage Trends przygotowanego przez firmę SoTrender.
W prasie największymi fan page pozostały "Gazeta Wyborcza" – 89,4 tys. fanów (wzrost o 4 proc. wobec kwietnia), "Polityka" (56,3 tys. fanów, wzrost o 2 proc.) oraz "Wysokie Obcasy" (53,5 tys., wzrost o 2 proc.). Najwięcej osób "polubiło" profil "Przeglądu Sportowego" – 6,7 tys. (z wynikiem 32,9 tys. ten fan page jest obecnie na 10. miejscu).
Wśród programów telewizyjnych – jak komentuje Marcin Kochanowski z firmy SoTrender – "ranking nie zmienia się od dawna, a największy wzrost fanów odnotowują najpopularniejsze profile". Prowadzi nadal show "Tylko muzyka" Polsatu – 475,2 tys. fanów (wzrost o 3 proc.), przed "Przepisem na życie" TVN – 255,8 tys. fanów (wzrost o 4 proc.) i "Usta usta" tej stacji – 186,7 tys. (bez zmian). Najwięcej fanów przybyło tu profilowi "Tylko muzyka" – 14,8 tys.
Najpopularniejszym kanałem telewizyjnym pozostaje stacja MTV Polska mająca 403,3 tys. fanów (najdynamiczniejszy wzrost w czołówce - o 22 proc.). Druga jest tu Viva Polska – 299,3 tys. fanów (wzrost o 4 proc.), a trzecie miejsce zajmuje kanał 4fun.tv – 198,5 tys. (wzrost o 4 proc.). Najwięcej fanów przybyło profilowi MTV Polska – 72,9 tys.
Niezmiennym liderem wśród stacji radiowych jest Radio Eska – 642,4 tys. fanów (wzrost o 3 proc.), przed Eską Rock – 205,4 tys. (wzrost o 2 proc.) i Radiem Zet – 168,2 tys. (wzrost 2 proc.). Jak zauważa Marcin Kochanowski, "ranking stacji radiowych jest stabilny i rzadko odnotowuje się w nim większy wzrost". Także w tej kategorii najwięcej nowych osób "polubiło" profil lidera zestawienia – Radia Eska (18,5 tys.).
Więcej danych w dziale raporty na Press.pl. (RUT)
(06.06.2012)










