Serial "Na dobre i na złe" zyskał widzów
W sezonie 2011/2012 serial "Na dobre i na złe" przyciągał do TVP 2 średnio 5,1 mln widzów - ok. pół mln więcej niż w poprzednim.
Premierowe odcinki "Na dobre i na złe" były emitowane od 9 września ub.r. do 1 czerwca br. w piątki o godz. 20 i dały Dwójce pozycję lidera z 32,9 proc. udziału w rynku. Polsat miał w tym paśmie średnio 13,5 proc. udziału, TVP 1 – 12,5 proc., a TVN - 12,1 proc. Dwójka prowadziła też w grupie komercyjnej 16-49, choć z mniejszą przewagą: miała 25 proc. udziału, podczas gdy Polsat wybierało 17 proc. oglądających wtedy telewizję, TVN - 16,6 proc., a Jedynkę 11,8 proc.
Znacznie spadły jednak przychody ze sprzedaży reklam przy serialu, które – cennikowo, bez rabatów – wyniosły 24,2 mln zł, czyli 26 proc. mniej niż w sezonie 2010/2011.
Dane Nielsen Audience Measurement. (RUT)
(05.06.2012)










