Dział: TELEWIZJA

Dodano: Czerwiec 05, 2012

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

TV Mobilna w ofercie Cyfrowego Polsatu i Plusa od 19,90 zł miesięcznie

Dekoder mobilny M-T 5000.

Wczoraj spółka Info TV FM, należąca do Cyfrowego Polsatu, uruchomiła czwarty multipleks naziemnej telewizji cyfrowej, określany przez właściciela jako TV Mobilna.

Na jego ofertę składa się 20 kanałów w płatnym pakiecie Ekstra. Wśród ośmiu stacji telewizyjnych cztery należą do Polsatu: Polsat Sport, Polsat Sport Extra, Polsat Film i Polsat News. Zgodnie z decyzją rezerwacyjną Info TV FM kanały żadnego z nadawców nie mogą przekroczyć połowy pojemności multipleksu. W jego ofercie znajdują się też filmowo-serialowe: Kino Polska (Kino Polska TV SA), TVP Seriale (TVP) i Comedy Central oraz dziecięcy Nickelodeon (oba Viacom International Media Networks).
Multipleks zawiera też 12 programów radiowych: Grupy RMF (RMF FM i RMF Maxxx), Eurozetu (Radio Zet, Antyradio, Radio Plus), Agory (Tok FM, Radio Roxy i Złote Przeboje), Time (Eska Rock), a także Radio Bajka, Radio PiN i platforma Polskiego Radia – Moje Polskie Radio.
Według szacunków Cyfrowego Polsatu w zasięgu czwartego multipleksu znajduje się blisko 5 mln gospodarstw domowych. W 31 największych miastach Polski zlokalizowano blisko 80 nadajników, z czego sześć w Warszawie. Dominik Libicki, prezes Cyfrowego Polsatu, nie ujawnia, na zyskanie ilu klientów korzystających z płatnego multipleksu liczy spółka.
Na smarfonach, tabletach i laptopach MUX-4 odbierany jest dzięki niewielkiemu odbiornikowi M-T 5000 poprzez sieć WiFi. Drugim urządzeniem dającym dostęp do oferty jest dekoder DVB-T T-HD 1000 (nie trzeba podłączać go do zewnętrznej anteny). Dekodery do odbioru czwartego multipleksu dają dodatkowo dostęp do kanałów nadawanych w ramach trzech bezpłatnych multipleksów naziemnej telewizji cyfrowej.
Usługa określana jako TV Mobilna dostępna jest dla klientów Cyfrowego Polsatu i Plusa. W obu firmach, w modelu abonamentowym, miesięczna opłata za pakiet Ekstra wynosi 19,90 zł. Klienci Cyfrowego Polsatu mogą wybierać pomiędzy umową na 15 lub 29 miesięcy, otrzymując jednocześnie odpowiednio trzy lub sześć miesięcy bez opłat. W Plusie kontrakt jest na 24 miesiące. Usługa oferowana jest także w modelu prepaidowym.
Sprzedaż usługi wsparta została wspólną kampanią reklamową Cyfrowego Polsatu i Plusa. Pierwszy etap potrwa do końca sierpnia br. Działania obejmują telewizje (TVP, TVN, Polsat i kanały tematyczne), Internet (portale i wyszukiwarki) oraz nośniki reklamy zewnętrznej w ośmiu miastach Polski. Kreację kampanii przygotował Cyfrowy Polsat i agencja Clos Brothers. Planowaniem i zakupem mediów zajął się PHD Media Direction. (KOZ)

(05.06.2012)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.