Wirtualna Polska wprowadziła opłaty  |  Polska Press rezygnuje  |  Kolejna zmiana w biurze programowym TVP  |  Ministerstwo Cyfryzacji szuka agencji  |  Siódma edycja "The Voice Senior" w TVP 2  |  Data premiery i pasmo programu dokumentalnego "Tajemnice kultowych seriali"  |  Zestawienie kanałów sportowych  |  Oprawa "Interwencji" w Polsacie  |  Program dla seniorów w TVP Info zmieni formułę  |  Talk show "Mówię Wam" TVN Siedem  |  Widownia serialu "Zajazd. Będzie się działo" w Stopklatce  |  Kanał Dolce Vita TV  |  Grupa Polsat-Interia przed RAS Polska  |  "Forbes" i "My Company Polska" poprawiły sprzedaż  |  Althermedia przeprowadzi kampanię  |  Marka Hortex na TikToku  |  Ferrero Rocher przedłuża współpracę  |  Świąteczna kampania Grześków  |  Channel 4 ma kandydatów na nowego prezesa  |  W 2025 roku największym wrogiem dziennikarzy była armia Izraela  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 38 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Wirtualna Polska wprowadziła opłaty  |  Polska Press rezygnuje  |  Kolejna zmiana w biurze programowym TVP  |  Ministerstwo Cyfryzacji szuka agencji  |  Siódma edycja "The Voice Senior" w TVP 2  |  Data premiery i pasmo programu dokumentalnego "Tajemnice kultowych seriali"  |  Zestawienie kanałów sportowych  |  Oprawa "Interwencji" w Polsacie  |  Program dla seniorów w TVP Info zmieni formułę  |  Talk show "Mówię Wam" TVN Siedem  |  Widownia serialu "Zajazd. Będzie się działo" w Stopklatce  |  Kanał Dolce Vita TV  |  Grupa Polsat-Interia przed RAS Polska  |  "Forbes" i "My Company Polska" poprawiły sprzedaż  |  Althermedia przeprowadzi kampanię  |  Marka Hortex na TikToku  |  Ferrero Rocher przedłuża współpracę  |  Świąteczna kampania Grześków  |  Channel 4 ma kandydatów na nowego prezesa  |  W 2025 roku największym wrogiem dziennikarzy była armia Izraela  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 38 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Wirtualna Polska wprowadziła opłaty  |  Polska Press rezygnuje  |  Kolejna zmiana w biurze programowym TVP  |  Ministerstwo Cyfryzacji szuka agencji  |  Siódma edycja "The Voice Senior" w TVP 2  |  Data premiery i pasmo programu dokumentalnego "Tajemnice kultowych seriali"  |  Zestawienie kanałów sportowych  |  Oprawa "Interwencji" w Polsacie  |  Program dla seniorów w TVP Info zmieni formułę  |  Talk show "Mówię Wam" TVN Siedem  |  Widownia serialu "Zajazd. Będzie się działo" w Stopklatce  |  Kanał Dolce Vita TV  |  Grupa Polsat-Interia przed RAS Polska  |  "Forbes" i "My Company Polska" poprawiły sprzedaż  |  Althermedia przeprowadzi kampanię  |  Marka Hortex na TikToku  |  Ferrero Rocher przedłuża współpracę  |  Świąteczna kampania Grześków  |  Channel 4 ma kandydatów na nowego prezesa  |  W 2025 roku największym wrogiem dziennikarzy była armia Izraela  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 38 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: INTERNET

Dodano: Czerwiec 04, 2012

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Ringier Axel Springer zapłaci 956 mln zł za 75 proc. Onetu

Ringier Axel Springer Media AG porozumiał się z TVN w sprawie przejęcia 75 proc. udziałów w Onet.pl.

Dziś Ringier Axel Springer Media AG, spółka joint venture należąca do Axel Springer AG i Ringier AG, podpisała porozumienie z TVN SA dotyczące przejęcia 75 proc. akcji w Grupie Onet.pl SA, spółce należącej do TVN. Cena zakupu to 956,25 mln zł Strony transakcji ustaliły wartość transakcji na poziomie 1,275 mld zł.
Florian Fels, CEO Ringier Axel Springer Media AG zauważa: ”Przejęcie Onet.pl to kamień milowy w historii naszej młodej firmy. Portal stanowi optymalne uzupełnienie naszej cyfrowej oferty. Jednocześnie, po niespełna dwóch latach od startu, wykonaliśmy ogromny krok w kierunku jednego z naszych najważniejszych celów – wzmocnienia naszej rynkowej pozycji poprzez inwestycje w odnoszące sukcesy podmioty internetowe. Biznes cyfrowy, jak również wiodące w swoich krajach tabloidy, zapewnią firmie Ringier Axel Springer Media miejsce zdecydowanego lidera w trzech z czterech krajów, w których spółka jest obecna”.
Edyta Sadowska, prezes zarządu Ringier Axel Springer Polska dodaje: ”Roczny wzrost rynku internetowego w Polsce wynosi około sześć procent. Szczególnie w obszarze reklamy efektywnościowej i reklamy w wyszukiwarkach polski rynek reklamy internetowej rośnie w tempie 15 procent, a dynamika wzrostu wydatków na reklamę display znacznie wyprzedza kraje Europy Zachodniej. Przejęcie Onet.pl oznacza, że możemy szybko zyskać możliwości niezbędne do tego, by nasza oferta rynkowa była jeszcze bardziej atrakcyjna i innowacyjna”.
Na potrzebny sfinalizowania transakcji Ringier Axel Springer Media AG założy w Polsce spółkę holdingową, która przejmie 100 proc. udziałów w Onet.pl. Właścicielem 25 proc. udziałów w holdingu będzie TVN SA.
Zgodę na transakcję będzie musiał jeszcze wydać Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów.

(04.06.2012)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.