Dział: TELEWIZJA

Dodano: Grudzień 08, 2005

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Prawie 6 mln widzów rekla-mowego bloku mikołajkowego

Mikołajkowy blok reklamowy nadany w Polsacie 6 grudnia o godz. 18:45 obejrzało 5,8 mln widzów, wynika ze wstępnych danych firmy AGB Nielsen Media Research. To prawie 30 proc. widzów oglądających w tym czasie telewizję.

Dzięki emisji reklam w specjalnym bloku reklamowym udało się zebrać ponad 680 tys. zł. Pieniądze zostaną przekazane na rzecz Fundacji Polsat, która w ramach akcji „Podaruj Dzieciom Słońce” zbiera fundusze na zakup aparatury do leczenia chorób nowotworowych u dzieci. Była to już druga taka akcja telewizji Polsat. W ub.r. mikołajkowy blok reklamowy obejrzało ponad 5,5 mln widzów (dane AGB Polska). Zebrano wówczas ponad 0,5 mln zł.

(BS, 08.12.2005)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.