"Ojciec Mateusz" wygrał z konkurencją
Serial "Ojciec Mateusz" przyciągał
do TVP 1 w sezonie wiosennym średnio 4,7 mln widzów – ok. 300 tys. mniej niż wiosną ub.r.
Serial zdecydowanie wygrał jednak z propozycjami
konkurencyjnych telewizji. Premierowe odcinki "Ojca Mateusza" - emitowane
od 8 marca do 31 maja, w czwartki o
20.20 – dawały Jedynce średnio 31,2 proc. udziału w rynku. W tym czasie TVN miał
18,1 proc., Dwójka 10,8 proc., a Polsat 9,3 proc.
"Ojciec Mateusz" był też liderem w grupie
komercyjnej (widzowie w wieku 16-49 lat), w której wybierało go 24,1 proc. osób
oglądających w tym czasie telewizję. Udział TVN w tej grupie wyniósł 17,6 proc.,
Polsatu 12,1 proc., a Dwójki 10,5 proc.
Najwięcej widzów – 5,1 mln – przyciągnął odcinek serialu wyemitowany 17 maja.
Dane: Nielsen Audience Measurement. (RUT)
(04.06.2012)










