Dział: TELEWIZJA

Dodano: Czerwiec 04, 2012

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

"Ojciec Mateusz" wygrał z konkurencją

Serial "Ojciec Mateusz" przyciągał 
do TVP 1 w sezonie wiosennym średnio 4,7 mln widzów – ok. 300 tys. mniej niż wiosną ub.r.

Serial zdecydowanie wygrał jednak z propozycjami konkurencyjnych telewizji. Premierowe odcinki "Ojca Mateusza" - emitowane od 8 marca do 31 maja, w czwartki o 20.20 – dawały Jedynce średnio 31,2 proc. udziału w rynku. W tym czasie TVN miał 18,1 proc., Dwójka 10,8 proc., a Polsat 9,3 proc.
"Ojciec Mateusz" był też liderem w grupie komercyjnej (widzowie w wieku 16-49 lat), w której wybierało go 24,1 proc. osób oglądających w tym czasie telewizję. Udział TVN w tej grupie wyniósł 17,6 proc., Polsatu 12,1 proc., a Dwójki 10,5 proc.
Najwięcej widzów – 5,1 mln – przyciągnął odcinek serialu wyemitowany 17 maja.
Dane: Nielsen Audience Measurement. (RUT)

(04.06.2012)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.