Dział: REKLAMA

Dodano: Maj 31, 2012

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Na reklamę horror wpłynęło 659 skarg Brytyjczyków (wideo)

Reklama brytyjskiej sieci handlowej Phones4U – stylizowany na horror spot telewizyjny – stała się w ub.r. przedmiotem największej liczby skarg do ASA, brytyjskiego urzędu kontrolującego treść reklam.

W związku z tą kontrowersyjną kampanią Phones4U urząd ASA otrzymał w sumie 659 skarg.

Drugie miejsce w rankingu regulatora (585 skarg) zajęła reklama sieci handlowej Littlewoods, która przekonywała, że to rodzice, a nie Święty Mikołaj odpowiadają za bożonarodzeniowe prezenty.


W obu przypadkach wszystkie skargi zostały odrzucone, gdyż nie stwierdzono naruszenia prawa i standardów reklamowych. (LL)

(31.05.2012)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter

PODOBNE ARTYKUŁY

Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.