"Kuba Wojewódzki" pozostaje liderem pasma
(Fot. Karol Piechocki Press)
Talk-show "Kuba Wojewódzki" oglądało w tym sezonie średnio 1,8 mln widzów. Program był liderem swojego pasma.
Widownia audycji była o blisko 100 tys. osób większa niż wiosną ub.r. Emitowany od 6 marca do 29 maja we wtorki o 22.30 talk-show dawał stacji średnio 20,8 proc. udziału w rynku. TVP 2 wybierało w tym czasie 14,9 proc. oglądających telewizję, Polsat – 12,8 proc., a TVP 1 - 7,8 proc.
"Kuba Wojewódzki" był też liderem w grupie komercyjnej (osoby w wieku 16-49 lat), gdzie udział programu wyniósł 25,2 proc. – wobec 13,8 proc. Polsatu, 10,2 proc. Dwójki i 6 proc. udziału Jedynki.
Z reklam przy programie (dane cennikowe, bez rabatów) TVN uzyskał 14,8 mln zł – to 4 proc. mniej niż wiosną ub.r.
Dane: Nielsen Audience Measurement. (RUT)
(31.05.2012)










