"Wprost" i "Newsweek Polska" walczą na kampanie reklamowe (wideo)
Reklama "Newsweeka" przy ul. Chałubińskiego w Warszawie
"Wprost" i "Newsweek Polska" równolegle prowadzą kampanie reklamowe. Obie potrwają do końca czerwca.
"Wprost" (AWR "Wprost") reklamuje się hasłem "Wprost - to, co najważniejsze w tygodniu”. A tygodnik należący do Ringier Axel Springer Polska hasłem: „Newsweek Polska – od 10 lat daje do myślenia”.
Hasło "Wprostu" jest odpowiedzią na pytanie zadawane w 10-sekundowych teaserach, które od weekendu pojawiały się w telewizji („W tygodniu tyle się dzieje. Co jest najważniejsze?”). Tygodnik w kampanii informuje czytelników o wprowadzonych w nim zmianach: powrocie do liberalnych wartości i budowie nowego zespołu.
Na potrzeby kampanii przygotowano dwa 30-sekundowe spoty telewizyjne, emitowane przez stacje ogólnopolskie, oraz spoty radiowe (30- i 15-sekundowy), a także reklamy prasowe i internetowe. Kampanii towarzyszy promocja w miejscach sprzedaży (zwiększenie ekspozycji tygodnika). Kreację przygotowała agencja Demo Effective Launching, za planowanie i zakup mediów odpowiada PRO Media House. Działania potrwają do końca czerwca.
Także spoty "Newsweeka" będą emitowane do końca czerwca w kilkudziesięciu stacjach telewizyjnych i największych rozgłośniach radiowych (RMF FM, Radio Zet, Program III Polskiego Radia). Będą to zapowiedzi najciekawszych i kontrowersyjnych tematów z kolejnych numerów tygodnika, którym od marca kieruje Tomasz Lis. Reklamy odwołują się też do nazwisk publicystów pisma.
Kampania obejmie też prasę, Internet i nośniki zewnętrzne w Warszawie. Billboardy i backlighty w najbardziej ruchliwych miejscach stolicy przedstawiają szeroko komentowane okładki Newsweeka z 2001, 2004 i 2012 roku, podpisane hasłem "Newsweek Polska – od 10 lat daje do myślenia”. Kreację kampanii reklamowej opracował dział marketingu wydawcy, a za zakup mediów odpowiada dom mediowy MediaCom. (GK, AMS, PR)
(25.05.2012)










