Jacek Gmoch komentuje ceny towarów w Lidlu (wideo)
"Fenomenalna akcja! Tu widzimy megaduże chipsy – wchodzą po 9,99, a tu już z prawej strony czeka pizza za 4,99…" – tak w nowej kampanii sklepów Lidl komentuje promocję cenową Jacek Gmoch, były piłkarz, trener, a obecnie komentator sportowy.
Jacek Gmoch to kolejna, po aktorze Krzysztofie Kowalewskim, znana postać, która udzieliła Lidlowi swojego głosu. W obecnej kampanii "Cenowe mistrzostwa świata w Lidlu" oprócz głosu Jacka Gmocha Lidl wykorzystuje również grafiki, które nawiązują do rysowania przez Jacka Gmocha w studiu telewizyjnym, w przerwach meczów, akcji piłkarskich.
Kampania telewizyjna rozpoczęła się wczoraj, a dziś (22.05) spoty pojawią się w radiu. Kampania potrwa do 1 lipca br.
Lidl Polska nie informuje, z jakimi agencjami reklamowymi współpracuje. (TW, PR)
(22.05.2012)










