Spada słuchalność RMF FM i Radia Zet
17.05.2012, 10:19
Największe rozgłośnie ogólnopolskie zanotowały spadek słuchalności – wynika z najnowszej fali badania Radio Track, realizowanego przez Millward Brown SMG/KRC.
W okresie luty – kwiecień br. udział RMF FM w czasie słuchania wyniósł 24 proc. wobec 25,4 proc. w analogicznym okresie ub.r. Udział Radia Zet spadł z 16 proc. do 15,3 proc., a Programu I Polskiego Radia – z 12,3 proc. do 11,8 proc.
Słuchalność Programu III utrzymała się na identycznym poziomie i wyniosła 8,6 proc. Wyniki poprawiły natomiast Radio Maryja i Program II. Udział Radia Maryja zwiększył się z 2,3 proc. do 3 proc., a Programu II – z 0,5 proc. do 0,7 proc. Z kolei słuchalność Programu IV zmniejszyła się z 0,5 proc. do 0,4 proc. (KOZ, PR)
(17.05.2012)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter










