Dział: RADIO

Dodano: Maj 17, 2012

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Spada słuchalność RMF FM i Radia Zet

Największe rozgłośnie ogólnopolskie zanotowały spadek słuchalności – wynika z najnowszej fali badania Radio Track, realizowanego przez Millward Brown SMG/KRC.

W okresie luty – kwiecień br. udział RMF FM w czasie słuchania wyniósł 24 proc. wobec 25,4 proc. w analogicznym okresie ub.r. Udział Radia Zet spadł z 16 proc. do 15,3 proc., a Programu I Polskiego Radia – z 12,3 proc. do 11,8 proc.
Słuchalność Programu III utrzymała się na identycznym poziomie i wyniosła 8,6 proc. Wyniki poprawiły natomiast Radio Maryja i Program II. Udział Radia Maryja zwiększył się z 2,3 proc. do 3 proc., a Programu II – z 0,5 proc. do 0,7 proc. Z kolei słuchalność Programu IV zmniejszyła się z 0,5 proc. do 0,4 proc. (KOZ, PR)

 

(17.05.2012)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.